Goodbye my old friend

10:21

Tento deň, 26.7.2016, sa mi zaryje hlboko do myšlienok. Tak, ako sa mi dátum 16.2.2014 zaryl do života, tak sa pichne aj on. Pred dva a pol rokom som si založila tento blog s nadšením, že budem konečne písať. Splnilo sa mi to, musím uznať, že sama nechápem, ako ďaleko som to dotiahla. Mohla som spolupracovať s niekoľkými spoluprácami, za čo som veľmi vďačná. Mohla som sledovať, ako rastú na tomto blogu čísla k tisíckam, čo je pre mňa naozaj neuveriteľné.
Je to divný pocit, všetko len tak nechať. Sami ste si však mohli všimnúť, že tento blog upadal, bolo mi to hrozne ľúto. Časom som si však uvedomila, že nechcem, aby upadol len tak, bez rozlúčky. Čas strávený písaním strávim vonku s mojimi kamarátmi, objavovaním sveta a čítaním kníh, ku ktorým som sa teraz ani nedostala, možno konečne dokončím aj re-reading Harryho Pottera. Všetko je možné.
Ďakujem, že ste čítali môj blog, ďakujem, že som mohla spoznať toľko skvelých ľudí. Možno sa niekedy vrátim, možno nie. Týmto dňom to však všetko končí.

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Doufám, že se vrátíš! Tvůj blog jsem měla velmi ráda! Hlavně takové ty "názorové" články.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár!

Like us on Facebook